Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vysokotlaké vstřikovací systémy
Břoušek, Roman ; Otipka, Václav (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vysokotlakými vstřikovacími systémy zejména pro osobní automobily. Cílem bylo popsat soustavu přímého vstřikování na konkrétních pohonných jednotkách společně se způsoby snižování emisí a jejich nejčastějších závad. Postupně jsou v práci popsané části vysokotlakého vstřikování včetně jejich funkce. Při porovnání současných soustav přímého vstřikování benzinu i nafty si lze všimnout jejich vzájemné podobnosti z hlediska funkce. Závěrem je vhodné zmínit nástup elektrifikace a tím i vývoj vstřikovacích soustav, který je s kombinací finančního a technologického hlediska na ústupu.
Pohonné jednotky s přímým vstřikem benzínu
Schulla, Radek ; Řehák, Kamil (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce řeší problematiku přímého vstřikování benzínu u zážehových motorů. Uvádí základní přehled škodlivých látek výfukových plynů, funkce jednotlivých komponent palivového systému a jejich vývoj. Vysvětluje princip činnosti, výhody a nevýhody oproti nepřímému vstřiku. V závěru se zabývá využitím přímého vstřikování v budoucnosti.
Zvyšování výkonu sériových spalovacích motorů
Novák, Pavel ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
V této práci je uveden přehled technických řešení pro zvyšování výkonu u sériových spalovacích motorů. Práce je zaměřena zejména na technická řešení pro zážehové a vznětové motory. První dvě kapitoly pojednávají o způsobu spalování a tvorbě směsi zážehových a vznětových motorů. V dalších kapitolách je poukázáno na vliv proměnnosti délky potrubí, přeplňování motoru mechanicky i turbodmychadlem a závislost proměnnosti časování ventilů na zatížení a otáčkách motoru. V závěru je krátké zamyšlení nad budoucností dalšího technického vývoje.
Přímý vstřik benzínu
Smejkal, Jan ; Janoušek, Michal (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou přímého vstřikování benzínu u spalovacích motorů. Úvodem je náhled do historie vývoje přímého vstřiku. Hlavní část práce je zaměřena na princip funkce celého procesu, popis součástí palivové soustavy a specifických součástí výfukového systému. Následuje souhrn přínosů a rozbor z hlediska obsahu škodlivin ve výfukových plynech. Další část práce obsahuje přehled pohonných jednotek s přímým vstřikem benzínu a jejich srovnání z hlediska výkonnostních parametrů. Závěrem je pak úvaha o budoucím vývoji přímého vstřiku benzínu.
Vysokotlaké vstřikovací systémy
Bernátek, Vojtěch ; Řehák, Kamil (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na vysokotlaké vstřikovací systémy. Uvádí některé typy naftových i benzínových palivových systémů. Jsou zde uvedeny výhody a nevýhody daných systémů a jejich základní konstrukční rozbor.
Vysokotlaké vstřikovací systémy
Bernátek, Vojtěch ; Řehák, Kamil (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na vysokotlaké vstřikovací systémy. Uvádí některé typy naftových i benzínových palivových systémů. Jsou zde uvedeny výhody a nevýhody daných systémů a jejich základní konstrukční rozbor.
Vysokotlaké vstřikovací systémy
Břoušek, Roman ; Otipka, Václav (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vysokotlakými vstřikovacími systémy zejména pro osobní automobily. Cílem bylo popsat soustavu přímého vstřikování na konkrétních pohonných jednotkách společně se způsoby snižování emisí a jejich nejčastějších závad. Postupně jsou v práci popsané části vysokotlakého vstřikování včetně jejich funkce. Při porovnání současných soustav přímého vstřikování benzinu i nafty si lze všimnout jejich vzájemné podobnosti z hlediska funkce. Závěrem je vhodné zmínit nástup elektrifikace a tím i vývoj vstřikovacích soustav, který je s kombinací finančního a technologického hlediska na ústupu.
Přímý vstřik benzínu
Smejkal, Jan ; Janoušek, Michal (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou přímého vstřikování benzínu u spalovacích motorů. Úvodem je náhled do historie vývoje přímého vstřiku. Hlavní část práce je zaměřena na princip funkce celého procesu, popis součástí palivové soustavy a specifických součástí výfukového systému. Následuje souhrn přínosů a rozbor z hlediska obsahu škodlivin ve výfukových plynech. Další část práce obsahuje přehled pohonných jednotek s přímým vstřikem benzínu a jejich srovnání z hlediska výkonnostních parametrů. Závěrem je pak úvaha o budoucím vývoji přímého vstřiku benzínu.
Pohonné jednotky s přímým vstřikem benzínu
Schulla, Radek ; Řehák, Kamil (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce řeší problematiku přímého vstřikování benzínu u zážehových motorů. Uvádí základní přehled škodlivých látek výfukových plynů, funkce jednotlivých komponent palivového systému a jejich vývoj. Vysvětluje princip činnosti, výhody a nevýhody oproti nepřímému vstřiku. V závěru se zabývá využitím přímého vstřikování v budoucnosti.
Zvyšování výkonu sériových spalovacích motorů
Novák, Pavel ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
V této práci je uveden přehled technických řešení pro zvyšování výkonu u sériových spalovacích motorů. Práce je zaměřena zejména na technická řešení pro zážehové a vznětové motory. První dvě kapitoly pojednávají o způsobu spalování a tvorbě směsi zážehových a vznětových motorů. V dalších kapitolách je poukázáno na vliv proměnnosti délky potrubí, přeplňování motoru mechanicky i turbodmychadlem a závislost proměnnosti časování ventilů na zatížení a otáčkách motoru. V závěru je krátké zamyšlení nad budoucností dalšího technického vývoje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.